Blogger Templates

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Saturday, July 2, 2011

~suatu ketika dahulu~

awak...
satu ketika dulu, kita pernah bahagia bersama kan? suka duka kita tempuh bersama.. apa sahaja masalah kita akan share bersama.. apa yang saya rasa, awk mesti tahu juga.. bergitulah sebaliknya.. indahnya dunia hanya kita sahaja yang tahu kan? tp tu smua tinggal kenangan buat kita.. kenangan yang terindah bg saya walaupun banyak pahit terpaksa sy telan =)
sy jd tak keruan tau, mcm ada jek tak kena.. awak teringat kt saya ye?? hehehe.. pkalo kita rindu kat seseorang, kita seru nama dia dgn seikhlas hati, InsyaAllah org tu akan ingat kat kita gak"
sy terasa mcm nk call awak, borak2 ngan awak smbil wish besday kat awak.. tp smua tu mcm bagaikan mimpi jek utk sy.. kenapa? sbb sy rs awak xakan layan smua tu.. hurmm... awak da janji dlu kan.. apa pun yang terjadi kita akan jadi kawan sampai bila-bila.. tp nape awak mungkir smuanya?? sy send SMS tp awak x reply pon.. saya tetap bersabar walaupun kecewa.. ye, sy xde hak lagi.. tu sy mengerti..
~kenangan itu walaupun pahit, ia akan jadi manis jika kita kenang pada masa hadapan~
terlalu banyak benda yg nak sy share dgn awk mcm dlu2, tp smuanya tak akan berlaku kan? hurmm..sy harap awak halalkan semua kata2 awak kt sy.. sy tetap hargai setiap pengalaman, pengajaran yang awak berikan.. sesungguhnya, semua tu ada kebaikan utk sy skrg ni.. ye.. tu yang saya akui..
sejahat2 mana pun seorang lelaki, pasti akan meninggalkan sedikit kebaikan utk seorg wanita secara tidak sedar.. wanita tu akan rasainya bila dia kehilangan lelaki itu"
takde apa yg mampu sy lalukan, sy doakan yang terbaik utk awk..bukan di dunia sahaja, malah d akhirat..InsyaAllah =)
~terima kasih atas segala2nya.. setiap kata2 n nasihat awak tetap menjadi kenangan buat sy.. ia menjadi azimat utk sy tempuhi masa depan =)

No comments: