Blogger Templates

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Sunday, July 10, 2011

kisah hatiku...

petang yang hening dan sunyi seperti hari ini, boleh plak aku layan lagu KISAH HATI nyanyian Alya.. kan da kacau jiwa raga ni.. hurmm tapi kan memang tepat skali dengan apa yang aku laluinya.. sgt puitis sekali liriknya..
"Hatiku hatimu, Menjadi satu cinta, Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku, Tapi cinta bukan milik kita, Semua harus berakhir"
memang dulu kami sangat "mesra" tapi sejak semenjak ni semakin renggang.. mungkin kerana hadirnya insan ketiga dalam sebuah persabahatan?? tapi naper mesti putuskan persahabatan itu kan?? owh, mungkin nak jaga hati insan itu??
 "Cinta kau dan aku, Takkan mungkin bersatu, Untuk saat ini di dunia ini, Mungkin kita bersama, Nanti di atas sana, Biar ku setia menjaga cintamu Selamanya, Tapi cinta bukan milik kita, Semua harus berakhir..."
semua harus berakhir?? akhiri persahabatan itu hanya kerana insan lain?? ok.. kini aku da tahu punca terdapatnya benteng antara kita.. izinkan aku berundur diri..wow!! berat rasa hati, namun akan ku gagahinya.. terima kasih kawan, kerana sudi menjadi kawan saya selama ini... 

No comments: