Blogger Templates

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Friday, July 8, 2011

sampai hati awak..

awak..
kenapa awak hadir dalam hidup saya,
kenapa awak suka buat,
saya jatuh hati kepada awak?
awak...
saya sayangkan awak,
semua tu saya da beritahu awak dahulu kan?
perasaan itu bukan saya yang pinta,
ia datang dengan sendirinya.
awak..
bila saya da mula sayangkan awak,
saya berjanji dengan diri saya sendiri,
hanya awak seorang sahaja yang ada dalam hati ini,
sampai ke akhir hayat nanti,
tapi sayangnya,
awak tak sayangkan saya,
awak banyak mempermainkan perasaan saya,
awak tinggalkan saya,
awak abaikan saya,
awak lupakan saya,
hanya kerana awak berkenalan dengan insan lain.
awak....
awak da hancurkan hati saya,
awak da musnahkan janji kita,
awak buat hidup saya bercelaru,
saya nampak awak bermesra dengan insan lain,
tak mengapalah,
saya tetap di sini tersenyum melihat awak bahagia,
saya akan doakan semoga awak terus berbahagia..

No comments: