Blogger Templates

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Monday, September 23, 2013

Syukur.. Alhamdulillah...


walaupun aku bukan yang terbaik, 
tapi aku da lakukan sehabis baik selama ini..
Alhamdulillah..
syukur dengan segala nikmat yang diberikan..
kejayaan ini khas untuk arwah abah yang tak pernah jemu-jemu 
memberi galakan dan sokongan pada diri ini..
tanjung malim,
satu daerah yang tak pernah aku impikan untuk kesana,
pada mulanya aku seakan patah semangat untuk ke sana
namun,
dengan segala impian dan harapan orang sekeliling, 
aku gagahkan jua hati ini..
sesungguhnya, perancangan Allah adalah yang terbaik,
setahun menimba ilmu dan pengalaman di sana,
membuatkan diri ini terasa bergitu insaf
mengenali erti sebuah kehidupan.
susah payah diharungi bersama teman.
terima kasih teman serumah,
terima kasih teman sekuliah,
terima kasih teman yang sentiasa menemani diri ini.
sesungguhnya aku tak mampu untuk membalas jasa baik kalian semua..
hanya Allah yang akan membalasnya..
semoga kita akan dipertemukan pada satu masa nanti..
semoga ikatan yang terjalin tidak putus ditengah jalan..
buat mama, adik-adik dan seluruh ahli keluarga,
terima kasih atas doa kalian..
selagi badan dikandung hayat,
akan ku berbakti pada semua..


No comments: