Blogger Templates

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Monday, July 15, 2013

setelah setahun....

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
hurm.. agak lama da tak update blog..
setahun baru nak jenggah?
belum terlambat untuk aku ucapkan selamat menunaikan ibadah puasa kan? :)

setahun berlalu
pelbagai onak duri dan segala rintangan yang aku lalui,
namun siapalah aku untuk menolak segala takdir yang telah tersurat?
kenangan demi kenangan
pengalaman demi pengalaman
tak terluah dek kata-kata
tak terucap dengan perasaan ini...
namun aku bersyukur masih di beri kekuatan untuk aku menempuhi segalanya..
ada suka ada duka
ada yang datang dan ada yang pergi tak kembali..
segalanya aku hadapi demi sebuah kehidupan ini..
dugaan datang silih berganti
namun aku harus tabah untuk menempuhi segalanya...
aku panjatkan doa agar Allah terus berikan aku kekuatan untuk hadapi segala rintangan...
semoga RAMADAN kali ini lebih bermakna buat kita semua...

No comments: