Blogger Templates

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Monday, December 5, 2011

explorer race 3hari 2malam -PART 1-

26 November 2011, 

seawal 5.30 pagi aku da bangun.. gara2 excited nak mulakan pengembaraan yang kononnya penuh mencabar.. 7.30 pagi aku ke Kampung Rimba Terjun, dengan Abidah kawan time matrik sbb nk penuhi undangan bestfriend kami... pengantin minta temankan time dia nikah...gluupp... tercabo skit aku rs, sbb aku mmg xsuka tgk org nikah.. sebak beb!! (bkn sbb aku jeles, tp kalo majlis kt johor kan ada part keluarga sakinah.. lafaz2 tu yg wat aku xtahan sebak....) *kantoi plak*

habis pengatin d nikahkan, 3 anak dara tu tak sampai2 lagi.. lambat tol.. ntah2 sesat..tungu punya tunggu nasib baikla sampai gak KCS tu dengan selamatnya.. masing2 wat muka blur, terutamanya SYIDA.. hahaha.. rupanya dia xpnh g kenduri org johor... (Tunggu kenduri aku tau).. bak kata seorang kawan, kawen dgn org Johor ni byk "kejanya" tu aku akui... huhu...

permulaan explorer race sgt slow..

gambo ngan pengantin.. hehe..

kami nak amik berkat!! nak kawen gak...

pratice2 cara2 nak tepung tawar.. hahahaha


No comments: