Blogger Templates

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Tuesday, November 29, 2011

..haruskah aku...

telah lama aku menanti,
telah lama aku menunggu,
sampai bilakah harus aku bersabar,
hatiku meronta-ronta,
dikau wat tak kisah,
sedangkan aku bertambah resah..
menantikan penjelasan daripadamu.
mengapakah ia harus terjadi?
adakah memang kita tidak ditakdirkan bersama,
aku lelah dengan apa yang terjadi,
aku penat untuk terus menanti,
saat ini, 
dengan rela hati,
aku ingin melepaskan kau pergi,
pergi jauh dari hatiku ini,
biarlah sepi menguasai diri,
daripada aku terus menanti,
menantikan sesuatu yang belum pasti,
aku percaya,
jika kau diciptakan untukku,
walau sekuat manapun halangannya,
walau sejauh manapun jaraknya,
kita tetap akan bersama,
dengan izin Allah,
suatu hari nanti...

No comments: