Blogger Templates

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Selamat Datang ke Dunia Jajahanku =)

Sunday, August 14, 2011

meluat!

eeiiii...
geramnya aku tengok ko..
meluatnya aku rasa..
nape??
huh..
ko kata aku bagaikan budak2..
ko kata aku suruh ko hormat aku..
ko kata aku kepoh..
apa lagi yang ko nak kata??
katalah wahai manusia..
aku tak kisah pon..
tp ko tak sedar kan skrg ni smuanya terkena kat ko smula..
meluah siot aku tgk ko..
eh, aku tak nmpak ko pon..
sbb ada aku kisah ko kat mana??
ada aku kisah apa ko nak buat??
ada aku kisah ko siapa?
ada pernah aku lari dari ko??
takde kan??
tp ko sendiri yg panas ati bila aku tak layan ko?
panas ati bila setiap kata-kata ko aku wat tak endah?
panas ati bila setiap arahan ko aku wat tak tahu??
sakit ati??
lg meluat aku tgk perangai ko yg ntah apa2 tu..
lantak ko la..
sbb aku da tak kuasa nak amik tahu hal ko..
pandai2lah ko nak hidup.
tak perlu lg cari aku...!

3 comments:

mrs_nazir said...

uish...sabau cikgu....eh cemana? aku ade denga kt radio ritu, cikgu gstt akan diserapkan... =)

eizawahidah said...

maz: tu berita yg ko dengar kan? ko doa2kan aku ek?? =) rindu bangat kt ko!!!

mrs_nazir said...

sure iza, d bln yg mulia ni aku doakan smg kawan aku, iza wahidah ni dpt diserapkan jg cikgu permenant... amin.. =)..miz u2 dear.